سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک فشار بسیار زیادی را تحمل میکند و به همین دلیل عمر نسبتا کوتاه تری میز نسبت به سایر قطعات دارد. لاستیک لیفتراک به دو نوع مختلف تقسیم بدنی میشود که لاستیک توپر و بادی میباشد.

لاستیک لیفتراک تو پر

از انواع لاستیک لیفتراک ، لاستیک لیفتراک تو پر است که همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست با هوا پر نمیشود و مواد تشکیل دهنده آن چه در داخل و چه در رویه آن یکسان هستند. تمام قسمت های  لاستیک لیفتراک تو پر از مواد جامد تشکیل شده است و از آن برای لیفتراک هایی استفاده میشود که در محیط های صنعتی و صاف بکار گرفته میشوند. لاستیک لیفتراک تو پر به هیچ وجه پنچر نمیشود و هیچ شی نوک تیز و یا برنده ای نمیتواند آسیبی را به آن وارد آورد. لاستیک لیفتراک تو پر  را باید نسبت به مدل لیفتراک خریداری نمود و همچنین باید در نظر گرفته شود که آیا لیفتراک قادر به استفاده از لاستیک های تو پر میباشد یا خیر.

لاستیک لیفتراک بادی

لاستیک لیفتراک بادی بر خلاف لاستیک های تو پر از باد پر شده اند و تنها سطح بیرونی آنها از مواد جامد تشکیل شده است. لاستیک لیفتراک بادی از ابعاد کوچکتری برخوردار است و به دلیل اینکه میتواند جاذب ضربه باشد برای لیفتراک هایی مورد استفاده قرار میگیرد که در مکان های نا صاف و غیر هموار فعالیت میکنند.

تفاوت لاستیک لیفتراک بادی با لاستیک لیفتراک تو پر

لاستیک لیفتراک بادی برای لیفتراک هایی مناسب میباشد که میزان بار بیشتری را جابجا میکنند در صورتیکه لاستیک های تو پر این قابلیت را ندارند . لاستیک لیفتراک تو پر به هیچ وجه پنچر نمیشود در صورتیکه امکان پنچری در لاستیک های بادی وجود دارد. لاستیک لیفتراک بادی امکان جذب تکان های ناشی از مسیر ناهموار را دارند در صورتیکه لاستیک های توپر اینگونه نیستند. درست است که لاستیک لیفتراک تو پر عمر بیشتری دارد اما در مقابل لاستیک های بادی میتوانند عمر لیفتراک را به دلیل جذب تکان و همچنین وزن کمتر، بیشتر کنند. فروشگاه پیشروتراک از جمله مراکز فروش لاستیک لیفتراک می باشد که این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهد .